Läsa litteratur på en fredag?

Hej!

Hoppas att alla mår bra, ni måste må bra, det är ju fredag :D Idag gick jag upp lite över sex för att börja tvätta, gick och la mig mellan varven men hann inte riktgit somna innan jag skulle ner igen. Klockan tio var jag klar och då skulle jag ner till stan för att täffa vår revisor, han behövde lite papper jag hade så han kunde göra klart årsredovisningen för 2010. Efter jag varit där stack jag till pistashia och handlade nötter & godis till helgen. Nu ligger alla kläder snyggt i skåpet, det är diskat och rent, lyssnar på musik och bara slappar. Borde verkligen ta tag i att läsa litterturen men idag orkar jag verkligen itne. Får se om jag börjar skriva en sammanfattning av det vi haft tills nu, så slipper man sitta dränkt i böcker när man pluggar till tentan, på tentan (vad säger man?) på eller till tentan? Aja, fuck det. Nu ska jag ta lite pepsi max, en liten skål med godis och sätta på en film :) Ha en trevlig helg mina duvor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0