Ordklasser till en etta?

Hej!

Nu ska jag snart bege mig ner mot torget och ta bussen mot praktiken. Det är redan torsdag och det känns som om jag precis började.. Snart helg och då kommer mamma och syster upp och hälsar på, på fredag och stannar till söndag :) Pappa och familjen från Danmark kommer också hit, dock på Lördagen så det blir fullt upp :)

Idag tänkte jag prata med min handledare om vad jag ska hålla i för lektion eller aktivitet. Jag vet inte om en etta går igenom ordklasser, tror ni det? Annars har jag en perfekt uppgift till barnen. Jag får fråga henne idag, inte det lättaste att veta. Nej nu ska jag dra ett varv med maskaran och sedan åka till prktiken. Pusspåer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0