Pepsi Max!

Hejhejhej!

Gud vad jag har längtat efter denna helgen, det har varit en lång vecka.. Två dagar i skolan och tre dagar har jag jobbat. Det var så skönt när jag slutade igår och visste att jag skulle hem till helg :D Igår kom Chrilles föräldrar hit på middag, jag gjorde en fläskfilégryta med färskpasta till, mycket gott. På kvällen tittade jag & hjärtat på BB, jag gillar det fasktiskt.. undra om det kommer ikväll också?

Idag tog jag en sovmorgon och vaknade kvart över åtta, kunde inte sova mer men det var lika bra att sätta igång med tvätten. En timme senarae åkte Chrille iväg med sin pappa för att köpa ny vask och badrumsskåp, så nu är de i full gång med att få ihop allt. Jag sitter här och äter en bulle med ost, got gott. Senare vill jag iväg till rusta eller något, vill köpa en ny badrumsmatta och kanske lite annat smått och gott!

Föresten så beställde jag hem en finfin vår/höst-jacka från nelly, visar bild när jag får den. & så beställde jag en jättefin klänning, men efter jag lagt beställningen märkte jag att jag tog XS, det tror jag fan inte att jag får på mig. Får se när jag får den, annars får jag ju skicka tillbaka den eller sträva efter att passa den till sommaren :) DÅ jävlar har jag ett mål att gå efter, att få på mig klänningen.

Nu babblar jag på om allt skit, ska stänga ner datorn nu och sitta och scrappa lite, det var längesedan. & så ska jag dricka pepsi max, Pusspåer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0