Söndag..

och denna helgen är snart förbi. I fredags var vi hemma hos Anna&Sören och tittade på film, Sorte kugler, mycket bra & rolig :) Vi beställde även hem lite maxmat på det, gott! Igår stannade jag hemma med älskling och bara var, tittade på film, som jag dock somnade till sedan tittade vi på en till, lagade hamburgare och gjorde negerbollar gjorde jag också :) En helt perfekt lördag med andra ord. Idag var jag först på gymmet innan jag & älskling åkte till hans föräldrar för att käka middag där. Jag lagade kyckling med rödbetor&morötter till mig, de andra åt fläskfilé med potatis och sås. Vid sju åkte vi hem igen och nu sitter jag här.. Jag & älskling ska nog titta på film snart, får se vilken det blir. Och imorgon är det dags för skola igen. Nej, dags för film nu och jag håller tummarna för att jag inte ska somna. Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0