Ullared

Ännu en dag på praktiken har tagit slut och tiden går å snabbt, snart kommer jag sitta vid skolbänken igen. Jag vill verkligen inte det nu, tur att det är två veckors praktik denna gången, jag trivs så sjuuukt bra :) Idag var det klassens timme då barnen fick uppträda eller vad de nu ville, en flicka dansade och en pojke skulle sedan säga vad han tyckte var bra, han fick ordet och då sa han: "Du var så himla duktig att jag vill köpa hela ullared till dig", HAHA både jag och min handledare vek oss av skratt, haha den söta lilla killen har världens roligaste kommentarer. Nu sitter jag och äter lite nötter som mellanmål, haha, GOTT mellanmål innan gymmet. Idag blir det ett satspowerstep pass, lär bli svettigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0