Det är väl bättre sent än aldrig?

Hej!

Igår hade jag och min älskling varit tillsammans i 20 månader <3 I love him.

Idag har jag varit i stan och köpt ljus, en massa ljus så nu är det ljus-mys här hemma. Innan det så var jag på gymmet med Anna. Idag körde jag en halvtimme på crosstrainern sedan 45 minuter på gymmet lite bladat, hade sån träningsverk i benen så jag kunde inte bara köra ben. Men skönt att köra lite olika övningar och inte bara typ armar ett helt pass, det är DÖtråkigt. Imorgon är det BodyCombat pass som gäller, det är fan bäst! :) Så jag förbereder mig på en rejäl träningsverk imorgon.

Idag händer det nog inte så mycket, älsk är på gymmet nu och jag sitter här nyduschad, borde kanske föna håret. Har precis ätit en alldeles försen lunch, äpple & päron fick det bli, inte så lång tid kvar innan det är middags dags ju.. Jag tänkte ändra om min sjukt tråkiga design lite, får se om jag orkar börja nu annars så får det bli en annan dag.

Jag har helt glömt bort att jag skulle lägga upp lite bilder sen semestern på Kreta (bara ett halvår försenat) haha men bättre sent än aldrig.

Sjukt svettig, hah!

Vårt mysiga hotell.

Turistbild!

Jag vill vara så brun igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0