Det blir nog filmkväll idag

Har precis käkat en mycket god middag, det blev skivad potatis i ugn, lövbiff med ost och rödlök & grönpepparsås till det! Chrilles vänner är också här och det verkar som att alla blev mätta, det är huvudsaken. Ikväll blir det nog en film eller två eftersom ala verkar vara ganska sega :) Men det är mysigt det med, ja har köpt ett gäng nötter som jag ska käka ikväll, imorgon är min ätardag men jag fuskar lite idag, jag har ändå tränat fyra gånger denna veckan redan (ska träna lördag & söndag också) så det får jag lov.. Ska se om jag kan hitta en film alla vill se. Ha en trevlig fredagkväll.


Kommentarer
nettskibell

vad blidde det för film din buse? Ses i morgon bitti! Puss <3

2011-01-07 @ 22:53:05
URL: http://nettana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0