En lång lista för nettans skull

Lovar du att vara ärlig? Absolut.
Du heter: Katja
Smeknamn: Oftast katt.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Jag lyssnar inte på musik när jag är ledsen.
Beroende av: Pepsi Max!!
Vem behöver du mest just nu: Min älskling.
Vad tror folk om dig? Att jag är snäll och kanske lite av en morfar (lite halvmesig sådär).
Stämmer det? Ja, är både snäll och en morfar, haha :P
Vad får du oftast komplimanger för? Inte en aning..
Vad säger du för att imponera på någon? Vet inte, säger något snällt kanske.
Hur imponerar man på dig? Var glad och ha humor.
Brukar du skratta för dig själv? Jadå, känner mig dock sjukt töntig haha.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Hej på er! Tänkte att det är dags att göra något kul, ni är välkomna hem till mig på Lördag så kör vi förfest sen utgång. Hör av er om ni vill ha med någon :) puss"
Var bor du? I Helsingborg.
Trivs du där: JA!
Äger du några converse: Nej.
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit eller cider.
Brukar du bli för full: Nej. (kanske i mina fjortisår men inte nu längre)
Vad har du för mobil operatör: Telenor, suger fett med balle!
Är du allergisk i mot något: Inte allergisk men kan inte dricka Coca Cola.
Nästa mål i ditt liv: Fixa skolan och få ett jobb där jag trivs :)
Hur svarar du i mobilen: Hallå.
Vem ringde du senast? Chrille.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han var på väg hem från gymmet.
Antal timmar sömn inatt: Typ 8.
Sov du ensam: Nej med Chrille.
Brukar du komma i tid: Oftast, hatar att komma försent.
När mår du bra: När livet rullar på :)
När blev du fotad senast: Vet inte.
Hur känner du dig nu: Lite trött.
Vanligaste färg på dina kläder: Massa olika. Men svart & vit är väl ganska vanliga.
Vad tycker du om fötter: ÄCKLIGT!
Vad saknar du: Mina småsyskon fortfarande, ska ringa idag och se om dom vill komma och hälsa på :)
Hade du en bra kväll igår: Jadå, sov lite och tittade på film.
Favorit dryck på morgonen: Inget, kanske vatten.
Rakar du benen: Ja.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid elva tiden.
Är du blyg? Ibland.
Sysslar du med någon idrott: Tränar på Sats.
Vill du hellre ha mail än brev: Jag förknippar brev med räkningar så jag föredrar mail =)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag.
Har du spytt offentligt: Japp, fjortisåren vet ni.
Är du nöjd med ditt liv: Ja <3
Är du bortskämd: Lite är jag nog, både av mina föräldrar och Chrille.
Vad gör du i morgon: Vet inte än, men idag är det plugg, bankbesök, fixa naglar och träna som gäller.
Vad är det värsta du vet? När någon smaskar eller snarkar! Jag får panik!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika, men inte så mycket.
Vad behöver du just nu? SOMMAR!!!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? -
Vad längtar du till? Sommar & värme.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det har jag, trots att jag inte träffar dom så ofta.
Vad använder du för shampoo? Vet inte vad det heter, köpte något nytt skit. Men allt funkar på mitt hår.
Vad är det finaste du fått? Tycker om allt jag får.
En speciell dag du minns: När jag skulle träffa Chrille första gången (efter kryssningen) och åka till Oslo.
Hur gammal är du: 21.
Tycker du om någon just nu: Ja.
Om fem månader: Har jag gått ett år i skolan och det är SOMMAR!
Du samlar på: -
Gröna eller röda äppeln: Röda.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen tror jag, eller skulle väl vara Chrille om det skulle hända.
Gillar du golf: NEJ, tråk på hög nivå.
Vilken tid gick du upp idag: kl 08.00
Har du sovit i din egna säng inatt: Mm.
Har du strumpor på dig nu: Ja, klart. Hatar fötter.
Vad ska du göra ikväll: Träna och kanske se en film efter det.
Är det okej att gråta: Ja så klart.
När grät du senast: Det minns jag inte.
Laddar du ner musik och film från Internet: Oh yes.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Först hade jag nog betalat av lånet på lägenheten, sparat en del & åkt på semester :)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, absolut inte.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Väldigt olika, men mellan 8 och 10.
Har du piercing: Har haft i naveln, men den tog jag ut.
Vill du gifta dig: Jag tror det :)
Vill du ha barn: Absolut, men bara ett eller tvillingar.
Solar du ofta: Nej, inte i solarium. Men på sommaren :)
Är du bra på att laga mat: Bra och bra vet jag inte, men jag kan laga mat.
Gillar du att dansa: Hell no.
Är du flygrädd: Nej, tycker det är mysigt att flyga.
Hur vig är du: Sådär lagom tror jag.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller mjölk.
Vilken är din favoritglass: Måste vara Magnum Gold eller en stor mjukglass.
Tycker du om sushi: Har aldrig smakat, men gillar inte fisk.
Vad äter du helst när du ser på film: Svår fråga, något gott ;)
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej, och har inte gjort sedan jag var sex år.
Har du tandläkarskräck: Nej.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Lite både och, det beror på.
Vilken ögonfärg har du: Blå.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Vet inte.
Biter du på naglarna: Har gjort, men gör inte längre :)
Röker du: NEJ! Har aldrig provat.
Hur ofta tränar/motionerar du: Mellan 4-6 gånger i veckan, det beror på hur mycket annat jag har för mig.. som skola osv.
Senaste låt du hörde: Swedish House Mafia - Miami to Ibiza


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0