Lika död som en fisk utan vatten

Hej!

Idag har jag varit i skoan, började kl åtta så jag var uppe tidigt.. idag började även den nya kursen & ny den nya terminen. Vi hade en mindre bra föreläsning om kursens innehåll och en bra om barndomshistoria, mycket bra föreläsare :) Ser dock inte fram emot att ha Fanny som kursledare igen, menmen. Jag är så sjukt jävla trött idag så det inte är sant. Jag kom hem från sklan vid ett, åt en macka och la mig för att vila, och vaknade typ vid halv fyra och jag är fortfarande helt jävla död. Tur att jag ska på ett Combat-pass så jag kan vakna till liv, jag behöver det. Sen när jag tränat ska jag bara hem och laga mat och sedan chilla hela kvällen, bara mysa i soffan med min älskling. Nej slutbabblat för denna gången, Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0