Nu är det klippt

Hejhopp!

idag är jag ledig från skolan och imorgon börjar allvaret igen med en ny kurs, dock samma lärare, suck på det! Jag är fortfarande arg över examinationen igår men väntar på svar från en lärare som jag hoppas tar det på allvar att vi blev bemötta som vi gjorde. Nog om det. Idag har jag tvättat, håler fortfarande på, tvättar våra täcken just nu om någon är intresserad. OCH VET NI? Jag bokade en tid till klippning, kl ett var jag där och nu är jag 15 cm hår kortare, omg jag vågade :) Och jag tycker till och med om det, haha. Ska se om jag kan få till en bild på det sen, just nu vill jag bara vila ett tag, sjukt trött & jag ska ju på ett Powersteppass sen så jag måste ju vara pigg tills dess. Puss sålänge.


Kommentarer
nettskibell

det blev så fint så misse lille =) Blev helt inspirerad! Jag vill också ju!

2011-01-19 @ 10:00:06
URL: http://nettana.blogg.se/
Jennie ♥

Hejhej!

Hoppas allt är bra med dej! Tänkte bara sno 5 sek av ditt liv - var gärna med i min tävling på bloggen - du kan vinna väggdekor till värde av 250 kr! LYCKA TILL!

2011-01-19 @ 14:30:48
URL: http://jennsiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0