One more time

En lång lista jag hittade hos Anna :)

Gjorde du något 2010 som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade hemifrån "på riktigt", jag och Chrille fick en lägenhet och flyttade in den 4:e januari 2010. Jag började högskolan igen (inte samma utbildning som sist) & läser nu Barndoms- och ungdomsvetenskap. Jag gick ner ganska mycket i vikt & håller mig där! :)

Har du några nyårslöften?
Nej. Har bara sagt till mig själv att jag ska hålla igång med träningen, och beach 2011 ska vara min sommar ;) Inget daller här inte.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Patricia & Daniel fick sig en liten son :)

Vilka länder besökte du?
Jag var i Danmark, Norge, Grekland & Sverige såklart.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Den 4:e Januari då vi flyttade in i vår lägenhet, den 1 September - då började min tre och ett halvt år långa utbildning, 19:e Augisti då Jag&Chrille och Anna&Sören åkte till Kreta.

Vad var din största framgång 2010?
Att jag tog tag i plugget igen.. så svårt att veta vad man vill bli. Men jag hoppas att detta är rätt, det känns så i alla fall :)

Största misstaget?
Inte en aning..

Bästa köpet?
Måste vara lägenheten (dock bara Chrille som står som ägare).

Vad spenderade du mest pengar på?
Det måste vara kläder, spenderar dock inte så jätte mycket. Eller kanske saker till lägenheten.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mitt hjärta gör mig glad varje dag
♥. Resan till Kreta, jag kom in på skolan, att vi fick lägenheten :)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog precis som jag brukar, väldigt glad :)

Vad önskar du att du gjort mer?
Att jag jobbade så fort det fanns ledig tid! Men det var ganska jobbigt att pendla 2 timmar till och 2 timmar från jobbet varje dag.

Favoritprogram på TV?
Helt klart Desperate Housewives!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag firade inte riktigt min födelsedag, jag fick presenter och hade en mysig dag med Chrille, Sören & Anna :) Minns faktiskt inte vad vi gjorde, det var ju två dagar innan vi åkte till Kreta :) Minns du Anna?

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Ganska vanlig. Ofta leggings och tights.

Den bästa nya personen du träffade?
Det måste vara alla tjejer i klassen :)

Första du ska göra på det nya året?
Fortsätta träna, hålla vikten, äta massa gott när det är helg.



Kommentarer
anna

nej, jag minns fan inte vad vi hittade på för bus?

2011-01-14 @ 14:55:01
URL: http://annaviktoriajohnsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0