Pannkakor & Prison Break

Hej Vänner!

Nu har jag precis duschat, ganska sent eftersom jag tränade redan kl nio idag haha. När vi kom hem, jag och Anna, så var det meningen att vi skulle plugga men vi satt mest och gjorde allt annat. Tillslut fick vi nog av att göra-allt-annat så vi gjorde lite pannkakor och kollade på två avsnitt Prison Break. Anna har nyss gått och jag sitter här, väntar på att Älskling ska ringa så jag kan springa ner och möta honom på Coop. Ska handla lite till ikväll, Anna & Sören & Chrilles föräldrar kommer hit på middag.. Kotlett, potatisskivor och gröpepparsås står på schemat idag, och självklart gelé till det, MUMS! Nej nu ska jag föna håret så jag slipper gå ut med blött hår, inte så bra nu när det är vintertid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0