Sista dagen på jullovet

Äntligen hemma, det tar sån tid att ta bussen från gymmet nu när man måste åka ner om stan, pissbuss som slutat gå härifrån till stattena direkt! Aja, nu är jag i alla fall hemma, har duschat och kollar lite tv nu innan Älskling kommer hem. Idag gick jag på bandet i 15 minuter, därefter körde jag någon annan maskin (iknande crosstrainer) i 15 minuter och sedan ett Core-pass på det. Mina ben är ganska döda nu men det är skönt, man ska känna att man lever.

Idag är det planerat att vi ska till Chrilles föräldrar, det blir nog middag där ikväll. Innan det ska jag försöka hitta något ställe som gör fina naglar i Helsingborg :)

Åhhh, igår satt jag och letade lite efter resor och hittade den perfekta 3100 kr för en vecka på Mallorca med All inclusive, det kan nog inte fås billigare.. MEN, staden man åker till verkar vara helt öde, söker man på vad-det-nu-hette så hittar man typ ingenting.. Eler jo, jag hittade någonstans att det fanns 7 restaranger, herregud, Trelleborg har ju fan fler, haha! Äh, får väl leta vidare...

Imorgon börjar ju skolan, nu är det långa och sköna jullovet slut. Tur att vi bara har en debatt imorgon sen slutar vi, efter det ska jag bege mig till biblioteket och leta reda på alla böcker vi ska ha till nästa kurs och kopiera en jävla massa. Äh, nu babblar jag, ska se om jag kan hitta ett bra nagelställe!


Kommentarer
Anonym

tack så mycket :D goda blev dom !

2011-01-09 @ 14:27:39
URL: http://petrasplace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0