Skola & BodyCombat

Hej!

Allt bra med er? Det är bra med mig. Har precis ätit och duschat så nu luktar jag också gott! Det blev ett svettigt BodyCombat pass med Anna idag. Idag var det dessutom en ny tjej som var instruktör, väldigt roligt och duktig var hon :) Idag var jag i skolan också, vi hade debatt i kommunikation och det gick väl som förväntat, en massa skratt, tur att alla i klassen är lika seriösa med debatterna (eller inte). Efter det gick jag till bibblan och skrev ut lite till nästa kurs, det blir att läsa en jävla massa till den kursen.

Chrille ligger och sover i soffan och jag har nyss satt mig här, han ska få sova/vial sig tills jag tvättat klart och då tänkte jag väcka honom så att vi kan se en film tillsammans. Igår såg vi någon actionfilm så idag vill jag bestämma, Saw VII vill jag se, hoppas att han går med på det den busen. Dags att föna håret, Puss&Kram.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0