Skola&träning = TRÖTT

Tjena!

Hemma efter en ganska lång dag. Började skolan kvart över åtta med en föreläsning med en av de sämsta föreläsarna jag någonsin mött. Ämnet var intressant, barn som lever i familjer med knapp ekonomi, men föreläsaren var mindre kul att lyssna på. Efter två timmar på föreläsning hade vi fyra timmar till nästa "lektion" så vi satte oss i biblioteket och snackade lite sen kopierade jag böcker och lite annat smått och gott. Kvart över två hade vi ett basgruppsmöte där vi pratade om de olika föreläsningarna vi haft och diskuterade och lyfte fram det vi tyckte var viktigt. Sedan var skoldagen slut och jag & Anna åkte mot gymmet och gick på ett Core-pass och sedan åkte vi hem. Nu sitter jag här och måste plugga men jag har fan inte orken till det, inte alls. Ska nog strunta i det idag, jag behöver en pluggfri dag till känner jag haha.. Känner ni hon lata som haft jullov i tre veckor och fortfarande vill ha ledigt? Nej nu ska jag vila lite, PUSS på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0