Äntligen sol och värme i Helsingborg

ÅH, vad det är skönt att sola. Jag har precis kommit en från svärisarna och sitter nu vid datorn. Ville egentligen lägga mig lite på balkongen men jag är rädd att jag ska bränna mig där jag brände mig som fan i Turkiet så jag får ta det lite lugnt. Ska kanske, kanske sticka till gymmet klockan fem. Jag är gryyymt osugen så får se hur jag gör. Sålänge jag itne vräker i mig godsaker så får jag lov att vänta med att gå till gymmet tills Anna kommer hem, för jag klarar inte det själv. Emma, ge tillbaka min motivation, du har haft den tillräckligt nu ;)

Aja, Chrille kom hem men ska snart gå igen, han ska jobba lite ikväll. Inte roligt med en ensam eftermiddag/kväll men jag klarar mig, får nörda mig med the sims. Nu ska jag dricka lite pepsi max, hejdå!



Kommentarer
Emma

Men jag behöver den mer än dig! I min bikini såg jag fan ut som rädda Willy (späckhuggaren du vet) not fun!

2011-07-05 @ 17:25:09
URL: http://strutsen.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0