COMBAT!

Heelluu!

Nu har jag varit på ett Combat-pass med Anna, det nya passet var hur bra som helst och jag svettades som aldrig förr. Det rann i ansiktet, då är det bra träning för mig! Synd bara att det bara är en gång i veckan och klocna fem, jag hinner inte gå nästa vecka eftersom jag jobbar.. Innan jag gick hem hängde jag med Anna en stund, sen skulle hon och Nettan ut och gå och jag gick hem för att äta lite middag. Idag blev det chickenbits med sallad, gott & tre dent till efterrätt haha. Anna var så go och köpte med sig tre påsar dent till mig från norge, i love them. Varför finns dom inte här? Fast ahde dom funnits här hade jag väl blivit trött på dom också, precis lika trött som jag är på läkerol, usch.

Aja, nu ska jag in i en dusch sen lägga mig i soffan och sätta på en film. Chrille jobbar till nio ikväll så jag får roa mig med något. Duschen kallar, Hej!



Kommentarer
kurdisk muslimsk tjej <3

svettas är jobbigt ! :D eew haha :D<3

2011-07-12 @ 05:05:39
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0