Den nya VD:n

Hej vänner!

Äntligen är det helg, eller snart i alla fall. När jag kom hem från jobb satte jag inång med att tvätta, hade inte så mycket men kände att det var lika bra att ta det idag & inte imorgon när mamma kommer hit. Snart ska jag ner i tvättstugan och hämta upp det sista sen ska jag börja laga mat till Chrille så det är klart när han kommer hem lite över nio.

Dagen har rullat på ganska bra & tiden gick snabbt på jobb idag. HAHA, det roligaste idag. En kvinna kommer in i fabriken och ställer sig bredvid Filip och babblar lite, jag är långt bort så jag hör inte vad hon säger. Efter ett tag kommer min chef ut och frågar mig: Vem är hon, jobbar hon här?
Jag: Ingen aning.. Hon har i alla fall för korta byxor!

Sen fortsätter jag jobba och är tillslut längst bort i fabriken igen, då frågar jag Filip vem det är: Det är den nya VD:n ju.
Jag: Jaha, jag visste inte. Jag som precis kommenterade att hon hade för korta byxor, det kan en VD inte ha..
Filip skrattar och säger: Hon har tydligen varit chef över något superstort företag innan!

Jag: Ja, inte över något klädesföretag i alla fall!

HAHA, jag kunde verkligen inte sluta skratta. Hon hade verkligen alldeles för korta byxor, ni vet när det ser så där nördigt ut.

Aja, nu ska jag ner i tvättstugan sen börja förbereda maten. Hejhopp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0