En dag med Lina

Godmorgon!

När som helst kommer Lina till mig, vi ska över till Helsingör och shoppa lite sedan fortsätter vi nog i helsingborg. Senare sticker vi till stranden om vädret tillåter men det tror jag. Jag fick lite färg igår när jag solade så jag får ta det lite lugnt idag så jag inte bränner mig som sist, det var helt sick! Annars vet jag inte vad vi ska hitta på med, bara umgås och göra det vi känner för.

Lina frågade mig igår om vi skulle till Sofiero och gå på koncerten men jag gillar verkligen inte hon där veronica, så dit ska vi inte.. Lite synd om Lina som gillar henne men jag klarar inte av sån musik, jag ramlar, jag faller, jag lever. Nej, fy! påminner mig om Dileva eller Kent haha, usch!

Nu ska jag hitta kläder jag kan ha på mig, ha en bra dag!


Kommentarer
Emma

Jag klarar inte heller av det!

2011-07-06 @ 17:52:25
URL: http://strutsen.wordpress.com
anna

jag ville verkligen gå på den konserten :(

2011-07-06 @ 20:36:10
URL: http://annaviktoriajohnsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0