Vilken bra dag jag har haft idag. Jag & Lina började som sagt med att åka över till Helsingör, jag tror vi var där från tio till halv tre och bara kollade rundor i butiker, shoppade lite, hälsade på Nettan & bara var. Sedan åkte vi tillbaka till Helsingborg där vi tog en liten sen lunch/fika sedan tittade vi vidare i butiker i Helsingborg. Efter en runda i stan gick vi hem till mig för att hämta Linas bilnyckel och för att bränna en skiva för att sedan köra till Väla, där vi shoppade lite till. Vid lite över åtta var vi hemma igen så vi har varit ute på stan hela dagen. Jag köpte ett par nya skor (väldigt lika ett par jag redan har fast ändå inte helt lika), ett par leggings, en tröja och två bh:ar. Jag ångrar verkligen att jag inte köpte ett par shorts som jag såg och provade men jag tyckte att 250 danska var lite halvdyrt. Fan, dom var supersöta, ni får se bild sen. Ska bara hämta sladden så bilder får ni i nästa inlägg. Detta var verkligen en dag jag behövde, bara gå runt och ta det lugnt med min bästa Lina ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0