Kammerjunkere

Hej vänner!

Idag har vi äntligen blivit klara med att måla trappen. När vi var klara med det så tog vi bussen till Ättrekulla där vi spenderat vår dag. Åkte en sväng till Väla också, köpte nya skor till chrilleman och sedan åkte vi till Maxi och köpte mat, det blev grillat och koldskål med kammerjunkere till mig :D I love. Nu är vi hemma igen och vi sitter vid varsin dator och nördar oss, men det får man på en söndag. Imorgon är jag ju ledig så jag ska passa på att sticka till banken så att jag kan få min lön, hämta pärmar och papper hos revisorn, städa.. Är det fint väder ska jag sola också men är det dåligt väder stannar jag nog hemma eller sticker till Väla en sväng. Kul att göra allt detta själv (not)! I need a friend. Klockan fem ska jag på ett Combatpass också, ensam! Nej, dags att dra sig. PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0