Lovely fjortisar

HEEEEEEEEEEJ!

Nu är jag hemma, äntligen! Efter jobb åkte jag direkt till gymmet. Tränade lite ben innan det blev dags för spinning & efter det en halvtimme Core. Nu har jag träningsvärk i magen också, skönt! Dagen har rullat på ganska bra, det var bara starten av dagen som inte blev som den skulle eftersom fjortisbarnen satt och babblade om sin "heeeeeeeelgalna kväll" och skrek och skrattade åt allt. När tjejerna gått av i Lund tänkte jag att: ja, men nu måste det fan bli lite tystare. HAHA, trodde jag? Det blev värre. Killarna var tre stycken men lät som två fotbollslag som nyss vunnit VM! OMG!

En av killarna frågade en kvinna som satt en bit ifrån: Gillar du inte oss? Kvinnan svarade: Nej, ni pratar så högt. Det finns folk som vill sova, det är fortfarande tidigt. Killen skrek typ: JAHA, vi sitter inte i en tyst vagn så jag får prata precis hur mycket jag vill...OCH HÖÖÖÖÖGT! Cp-skalle. Vad hände med vanligt vett i skallen?

Nej, dom borde inte få åka tåg. Jag menar, jag minns den dagen Emliy hade med sig sin högtalarsak till iphonen och vi satte på musik i tåget. Detta var på förmiddagen/eftermiddagen någon gång och vi var i princip ensamma i vagnen. Då kom tågnissen och sa att vi skulle stänga av! Man får inte ha tyst musik men skrika får man klockan sex på morgonen? Moget.

Nu ska jag ta lite yoghurt med kammerjunkere, orkar inte göra mat nu. Kanske tar någon fruk också om det inte räcker, är galet hungrig. Chrille jobbar ju kväll så idag tänkte jag duscha snabbt sen, sen ska jag titta på Harry Potter .) Jag har ingen vän som vill se dom med mig så jag får väl kolla själv. Har inte sett de tre sista så ska börja med den ena idag. Nej, dags att äta & duscha. PUSSS


Kommentarer
♥ majjin.se - [ F O T O ]

svar: haha, stackars dig :)

ja! :D om vi hade haft nåt kvar, tog sista biten nu, sorry ^^

2011-07-13 @ 20:23:52
URL: http://majjin.se
Emma

men hallå, I love Harry Potter ;)

2011-07-13 @ 20:30:47
URL: http://strutsen.wordpress.com
anna

jag gillar ju harry!!!

2011-07-13 @ 20:32:44
URL: http://annaviktoriajohnsson.blogg.se/
Sara

Okej, min dag har varit fin fin :)

2011-07-14 @ 00:29:31
URL: http://aamaziing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0