My lonely monday

Hej på er!

Idag har varit en ganska lonely dag för mig. Vaknade vid nio och hoppade i duschen, drog på mig kläder och fixade så att mitt sims spel funkar igen. Jag råkade göra något igår så att det inte gick att öppna, så jag fick avinstallera och installera på nytt, kul! Nu är allt borta ju. Sedan åkte jag ner till stan för att häma ut min lön, eller lön och lön, haha 600kr efter att ha vikarierat på förskolan. Gick runt lite i stan och köpte mig en klänning, bild kommer sen, ska bara fota den först. Efter jag gått runt i stan hämtade jag pämar och skit hos revisorn sedan åkte jag en runda till väla, köpte lite färgpennor & färg till skrivaren sen åkte jag hem igen.

Nu är jag hemma igen, har städat undan lite, resten får vänta tills imorgon. Nu tänkte jag sätta mig och rita lite, om det blir något fint får ni se sen! Ska fota klänningen också, hörs sen.

Har ni hört denna? Jag får rysningar, han är grym!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0