"Ta valfritt tåg"

Gokväll vänner!

Dagen har gått snabbt och jag kan typ inte förstå att det redan är onsdag imorgon, det var ju nyss fredag & helg. Aja, ska inte klaga för snart är det helg igen :) Min dag var bra fram tills det att jag klev in på centralen och såg att ALLA tåg var försenade eller inställda. Mina första tre tåg var inställda så det var bara till att sätta sig och vänta. Ca 40 minuter efter det att jag brukar hoppa på mitt vanliga tåg hoppade jag på tåget idag, laaaagom störigt. Jag hatar verkligen skånes tågtrafik, de är i tid en dag i veckan resten är det förseningar eller inställda tåg.

Så stod det på skylten "På grund av ett signalfel mellan Lund och Malmö har vi idag många inställda tåg. Många tåg vänder i Lund. Ta valfritt tåg till Lund för att komma vidare" HAHA, skämtar dom eller? Nästan alla tåg som gick till Lund var ju inställda, fuckers.

Jag kom hem en timme försent lagom sur, det har dock gått över nu. Har käkat en hamburgare till middag idag. Gott. Ja & Chrille tänkte gå ut på en promenad men vi orkar nog inte någon av oss. Vi ska nog gå en runda till Oj bara, jag är såå sugen på naturgodis idag, jag måste ha lite. När vi kommer hem sen så ska jag antingen rita eller spela som igår, myskväll. Vi hörs senare people.


Kommentarer
Sara

Haha, nej då, the Kardashians är inte så kända i Sverige än :) Men från början är de i alla fall kända för att deras pappa (som nu är död) var en väldigt känd advokat i USA, nu har de olika reality-shower, de har en egen klädbutikskedja, de har gjort parfymer, kläder, smycken m.m. :)

2011-07-26 @ 21:58:37
URL: http://aamaziing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0