Uttråkad-deluxe!

Jag har så sjukt tråkigt att det inte är sant. Jag vaknade redan vid nio och började städa, halv elva kom Chrilles pappa pch hämtade upp mig så körde vi och sotrhandlade. Väl hemma igen packade jag upp allt och packade ner den sista tvätta, började tvätta klockan två och håller fortfarande på. Chrille sover fortfarande och jag DÖR så tråkigt det är. Har nog läst alla bloggar som finns, minst två gånger dessutom. Kollat på världes tråkigaste tv-program. Jag skulle väcka Chrill klockan fyra... Klockan sex kommer hans föräldrar hit på lite mat, mums. Jag är dock inte alls hungrig och inte sugen på mat alls, blä.

Tog lite bilder från Annas facebook som vi tog igår. Orkade inte kopiera en massa så det får bli dessa sålänge.

Katja & Anna

Anna, Sebastian & hjärtat mitt

Jag & min cider.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0