3 dagar kvar!

Har precis kommit hem från jobbet, tåget var som vanligt försenat så jag kom lite senare än vanligt. Ska snart fylla i en sån där ersättningsblankett så får man ett frikort, skitbra! Speciellt när tågen är försenade var och varannan dag. Dagen har gått hyfsat snabbt och jag har knappt känt någonting i ryggen förrän jag satte mig på tåget, då fick jag kramper i ryggen, sånt mög. Nu väntar jag på att Chrille & Söran ska komma hem så jag kan laga lite mat, jag börjar bli lite hungrig. Jag har varit så slarvig med maten den senaste veckan men jag har bestämt mig att det får vara så, träna gör jag ju inte heller. Men en veckas semester med all inclusive är det klart att jag ska käka, som aldrig förr. Haha nej kanske inte, men det är svårt att vara utomlands och försöka hålla mig till "fet mat på lördagar". Jag ska njuta av semestern & maten så tar jag tag i träning & mat när jag kommer hem. Nu är det fan bara tre dagar kvar :) Nej, dags att fylla i den där blanketten, skånetrafiken ska inte komma undan ;)


Kommentarer
anna

ja, men alla som inte kan sjunga gör inte en låt och TROR att de KAN sjunga.. Jag kommer hem på kvällen typ halv tio, :P

2011-06-08 @ 18:23:39
URL: http://annaviktoriajohnsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0