En aning ont i halsen..

Hej på er!

Hoppas allt är bra med er? Jag mår sådär, började få ont i halsen igår och idag var det värre. Jag gick till jobbet, men pratade knappt med någon, fick ju inte fram några ord haha. Jag fick åka hem efter jobb istället för att hjälpa Sören&Anna med flytten eftersom jag inte vill smitta alla om jag nu börjar få halsfluss eller något annat skit.

Chrille kom hem vid sju och då hade jag fixat spaghetti och köttfärssås, mums. Imorgon ska jag jobba igen, dock bara till tolv sen ska det grillas på jobbet :) Jag skulle ha bakat kanelisar till imorgon men jag vill inte baka när jag är "sjuk" så det får räcka med tårtan som skulle finnas där.

Jag har föresten glömt att berätta att jag nu har sommarlov på riktigt, fick VG på hemtentan och jag är sjukt nöjd! Jag tog i och för sig sommarlov för ett bra tag sedan men det är skönt att kunna slappna av nu och inte tänka på att man kanske måste kompletera.. hur stavas kompletera? haha alltså! Jag och min svenska.. igår skrev jag "En dum popcorn" haha men Anna var inte seg på att rätta mig, ETT popcorn heter det ;)

HAHAHA, detta är min favoritbild just nu! Dumma misse-turist, alltså, vad fan hände? HAH



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0