En film kanske?

Hej igen!

Denna gången får ni nog ett kanske lite normalare inlägg, jag har pluggat klart för idag. Jag är "klar" med texten jag ska bara låta huvudet vila till imorgon och läsa igenom allt då och ändra det som behövs. Tur att jag ringde Anna innan och skulle läsa upp lite av det jag skrivit för då märkte jag att jag skrivit om något som absolut inte hade med frågan att göra, det hade faktiskt inte med någon av frågorna att göra så det var inte så att jag skrivit ett svar under fel fråga, nej nej, jag hade verkligen snöat ut. Smittar skolan av sig tro? Den är ju flummigare än en full björn halv tre på natten.. Sören kom precis hit, killarna beställde pizza och jag vet forfarande inte vad jag är sugen på att äta. Är inte alls hungrig för den delen heller, så väntar ett tag till innan jag bestämmer mig.

Ska ner till Oj sen och handla hem lite till imorgon då Kalle&Donald och Anna&Sören kommer över på middag. Det blir någon fläskfilé shohejsan. Om det inte blir gott så är det tur att vi har pizzerian nere på gatan ;) Så att ni är förberedda alltså. haha Nej, ska sätta på en film och glo på den istället för att sitta här och nörda mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0