Give me everything tonight

Hej!

Hur mår ni små busar idag? Jag mår bra, jag är trött bara. En lång dag på jobbet som trots allt gick hyfsat snabbt, men jag har varit så seg idag. Hoppas jag är piggare imorgon. Idag händer det nog inte så mycket, det är fint väder ute så får se om vi drar oss utåt. Men först ska jag handla köttfärs så jag kan göra lite taco till oss :) Köttfärsen jag tog ut imorse är typ grå nu, den vågar jag fan inte äta så jag får handla ny. Orkar bara inte gå ner till coop..

Jag är fan latast i Sverige just nu. Orkar inte gå 100 meter för att handla. Jag orkar inte dra mig till gymmet, har inte varit där på mer än två veckor, snarare tre kanske. Motivationen ligger på minus 20 och det suger. Jag har bokat pass som jag ska gå på imorgon, tror jag. Jag ska fan inte ångra mig eller komma med någon dålig ursäkt. Ätit dåligt har jag också gjort. På vinter är jag duktig och äter och tränar som jag ska, men nu när sommaren kommit vill jag ha allt gott, glass & äta ute. Aja, det är väl bara att leva med det, ibland får man unna sig lite (mycket) haha.

Nu ska jag nog gå ner och handla, annars får vi inte mat idag. Puss på er.

På jeepsafari i Alanya.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0