Hemma hos mamma

Sitter hemma hos mamma nu, har pratat lite med syrran och blivit jagad av katten som är mindre normal. Så fort man gå så springer hon efter och hoppar upp på mina ben, galna fanskap. Mamma kommer hem klockan ett efter jobbet och då ska jag visa alla bilder från semestern & det kommer ta tid med alla bilder jag har, men roligt :)

Jag åker nog hem vid tre igen så att jag hinner städa lite innan vi ska ha föreningsstämma klockan åtta.. tråkigt men förhoppningsvis kommer det att gå ganska snabbt.

ÅH, jag brände mig ganska mycket på semester så nu fjällar jag bort allt igen. Och det gör ju inte lite ont heller, "råkade" pilla bort lite innan och det skulle jag aldrig gjort, det sved och kliade som fan..why mna, WHY?

Aja, nu ska jag sätta på tv:n och se om det finns något bra, puss&kram.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0