Insidious

Hej vänner!

Idag har jag jobbat och det gick bra, tiden gick snabbt och det gillar vi. Efter jobb skulle jag gått ner till Nordea men deras öppettider suger så jag får gå dit nästa vecka när jag är ledig. Nu är jag hemma igen och är ganska hungrig. Chrille har somnat och är inte hungrig, Sören är hos Nettan och får massage så vi får i alla fall vänta på honom..

Igår laddade jag ner serien Modern Family, ska nog se några avsnitt sen.. Den verkar vara rolig så det hoppas jag att den är också.

Har förresten glömt, vi lördags var vi hemma hos Anna&Sören och hade myskväll med massa gott och film. Vi tittade först på Insidious som var sjukt bra. Det är inte ofta man ser en bra skräckfilm & dessutom en som alla gillade, men denna gillade vi alla fyra och läskig var den. Om ni inte sett den så se den. Efter denna såg vi (jag sov) på Red riding hood, jag var så trött att jag somnade.. Jag som ville se filmen.. Jag får väl se den någon annan gång då.



Kommentarer
M E R E I

- åh den måste jag se!

2011-06-28 @ 17:14:08
URL: http://dajeroma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0