Midsommar

Hej vänner!

Mår ni bra idag? Jag mår hur bra som helst, jag drack inte igår så jag slipper ligga bakis idag. Igår var vi ute i Allerum i Björns föräldrars hus. Massa människor, grillat, roliga lekar och en massa skratt, det var en perfekt midsommar med andra ord :) Jag brukar inte fira midsommar så för mig är det inget speciellt, men det var trevligt igår. Jag tog dock inga bilder med min kamera men eftersom Anna använde sin nya superkamera så hoppas jag att jag får lite bilder av henne sen, då ska ni få se.

Idag gick vi upp vid halv tio tror jag och sedan körde vi till svärisarna för att lämna bilen som vi lånade igår. Åt frukost där och sedan körde Johnny oss hem igen. Packade ner all tvätt och ner i tvättstugan för att börja tvätta. Så nu är vi i full gång med att tvätta, städa och Chrille spacklar taket i köket så vi kan måla det imorgon, nu blir det fint.

Senare ska vi till Anna&Sören för att ha myskväll med en massa filmer. Jag ska se om jag kan ladda ner några nu så vi har lite att välja på, annars tar det hundra år för oss att välja en film (det kommer det säkert göra i alla fall).

Nu ska jag leta filmer, PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0