Råå strand

Hej vänner!

Vilken mysig dag jag har haft idag. Jag och Lina började med att sticka ner till stan för att titta bikini, äntligen hittade jag en (som dock är lite stor) och en extra svart underdel så att jag kan använda alla mina bikinitoppar jag har. Sen åkte vi vidare till Råå strand och låg där och solade. Det blåste ganska mycket så att det kändes inte som om solen tog något alls men jag hade fel, jag har bränt hela baksidan så sjukt mycket att jag knappt kan sitta ner, det gör såååå ont! FYFAN!

Efter stranden åkte vi hem om en runda sen bestämde vi oss för att åka till Väla, Lina ville hitta ett par shorts och det gjorde hon också, superfina. När vi var inne på Bik Bok idag var det första gången i mitt liv jag höll på att svimma. Jag stod och tittade på när Lina provade short, sen skulle jag gå mot kassan och jag börjar kallsvettas samtidigt som jag inte ser något längre, allt blev svart. Jag fick verkligen panik och satte mig ner i en hörna. Lina fick också lite panik men det gick över (trodde jag) så jag reste mig upp me då höll jag på att ramla ihop igen, satte mig ner och personalen kom och gav mig vatten.. Jag hade visst inte druckit något på hela dagen, vätskebrist tydligen. Usch, det var verkligen sjukt obehagligt. Men nu mår jag bra efter X antal glas med vatten.

Jag känner en tjej som har bränt sig!



Kommentarer
Emma

Aaaaaaj!



Och köp resorb på apoteket!



Kraam

2011-06-04 @ 11:27:06
URL: http://mammastruts.blogg.se/
anna

har du köpt en till bikini??

2011-06-04 @ 21:38:03
URL: http://annaviktoriajohnsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0