Tentan är klar... BUT!

Godmorgon!

Jag vet verkligen inte hur man sover ut, idag ville jag sova till nio i alla fall (tyckte det lät länge) men vaknar kvart över sju. Jaha! låg kvar ett tag sen tog jag mig själv i kragen och gick upp för att läsa igenom tentan en gång till. Den är klar och det känns sjukt skönt men ändå vågar jag inte skicka in den, tänk om jag svarat fel eller missat något sjukt viktigt. Känns som om jag fått med det mest men man kan aldrig veta..

JAAA, min fishpinne är ledig idag och vi ska ut och gå! Jag vill absolut inte ner på gymmet och se solens strålar medan man står där inne som ett djur i en bur, nej fy fan. Idag ska vi ut och gå istället, mycket mysigt. Ikväll kommer mina favoriter på middag, Anna&Sören och Nettan&Donald. jag tänkte improvisera och laga något... vänta! Har jag inte skrivit detta en gång innan? Eller så jag har drömt det.. skitsamma.. dom kommer ikväll och det blir mys.

Nu ska jag klä på mig så jag är redo när det är dags.. att gå alltså. PUSS!


Kommentarer
nettskibell

haHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA nettan o donald =) Den är bäst!

2011-06-02 @ 14:36:23
URL: http://netskibell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0