En lång..

I väntan på att sista omgången tvätt ska bli torrt så sitter jag här och sitter, ganska tråkigt med andra ord så jag tänkte att ni som har lika tråkigt som mig just nu kan få läsa denna långa listan!

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Katja

Smeknamn: Lillemiss, Katt, Miss.

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Jag lyssnar inte på musik när jag är ledsen, så svaret får bli: ingen.

Beroende av: Min Chrille, familjen, mobilen kanske, god mat & snask :) Vem kan leva utan lite chibbar eller godis, not me! I det stora hela är jag beroende av att må bra & att ha det roligt.

Vad tror folk om dig?: Att jag är snäll, ordentlig, lite envis och kanske lite småstörig haha. Jag vet inte, denna frågan får ni svara på?

Stämmer det?: Ja, det gör det verkligen. Det tycker jag i alla fall.

Vad får du oftast komplimanger för?: Förr var det för mitt långa hår men nu vet jag inte :P

Vad säger du för att imponera på någon?: Jag är inte den som går runt och imponerar på folk, räcker det inte med att jag är som jag är så får det vara så.

Brukar du skratta för dig själv?: Haha ja, det händer ofta.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Haha det förstår jag! är hemma igen, ligger ute och solar :) vad gör du? Puss"

Var bor du?: I Helsingborg.

Trivs du där?: Jag älskar att bo här!

Äger du några converse: Nope, men kanske efter vår New York resa.

Sprit, cider, vin eller öl: Sprit eller cider.

Brukar du bli för full: Nej, verkligen inte. Det har hänt, men det var flera år sedan.

Vad har du för mobil operatör: Telenor (som suger fett mycket balle)

Är du allergisk mot något: Nej, inte vad jag vet.

Hur svarar du i mobilen: "Hallå", eller "Hej det är Katja" - beror på vem som ringer.

Vem ringde du senast?: Chrilles mamma.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att vi ska grilla ikväll, mys på det!

Antal timmar sömn inatt: Nästan 9 timmar tror jag.

Sov du ensam: Nej, med hjärtat ♥

Brukar du komma i tid: Nästan alltid! Jag hatar att vara sen.

När mår du bra: När jag får vara med dem jag älskar, vilket jag är varje dag!

När blev du fotad senast: Innan idag, skulle se om jag fortfarande var röd på baken, and I was!

Hur känner du dig nu: Bra, lite halvmätt bara.

Vanligaste färg på dina kläder: Superblandat.

Vad tycker du om fötter: Förr hatade jag fötter, jag kunde inte ens röra mina egna. Men nu är det bättre, tycker absolut inte om fötter men jag får inte panik när någon går utan strumpor längre i alla fall.

Vad saknar du: Familjen.

Hade du en bra kväll igår: Absolut, filmkväll med Chrille&Nettan.

Favorit dryck på morgonen: Vet inte.

Rakar du benen: Ja.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid 22-23-tiden.

Är du blyg?: Ibland kanske, men oftast inte.

Sysslar du med någon idrott: Nej, gymmar.

Vill du hellre ha mail än brev: Spelar ingen roll, mail är väl smidigast.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.

Har du spytt offentligt: För många många år sedan.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Helt ärligt så vet jag inte, levt livet som en kille! Druckit öl, tittat på brudar på stranden och kissat stående ;) haha.

Är du nöjd med ditt liv: Jag älskar mitt liv och är glad för att jag har underbara människor omkring mig.

Är du bortskämd: En aning kanske.

Vad gör du i morgon: Förhoppningsvis är jag på gymmet en runda, & sen vill jag bara njuta av dagen med min älskling.

Vad är det värsta du vet?: Hemska människor!

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Jag anser inte att jag slösar med pengar. En veckan köper jag bara mat om det behövs och en annan vecka köper jag en fin tröja till min själv, jag är ingen slösare (torr jag).

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Vet inte, aldrig tänkt på det.

Vad längtar du till?: Turkiet om en vecka och NY i augusti!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Väldigt få & nära :)

Vad använder du för shampoo?: Alltid olika.

Vad är det finaste du fått?: All kärlek jag får av min familj & min älskling måste vara det bästa jag fått/får :)

Hur gammal är du: 21, fyller 22 i augusti.

Tycker du om någon just nu: Ja, självklart.

Du samlar på: Ingenting.

Gröna eller röda äppeln: Båda.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen.

Gillar du golf: Nej, verkar sjukt tråkigt.

Vilken tid gick du upp idag: Lite i tio.

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.

Har du strumpor på dig nu: Japp.

Är det okej att gråta: Helt klart.

När grät du senast: Det minns jag inte.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Jag skulle absolut ha skippat sommarjobbet i sommar, sparat en del sen hade jag bjudit med dom bästa på en lååång semester i sommar :)

Bär du glasögon eller linser: Nej.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, verkligen inte.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Allt mellan sju och tio, beror på hur länge jag kan sova och vad jag ska göra.

Har du piercing: Har haft i naveln men den har jag tagit ut. Hål i öronen har jag också.

Vill du gifta dig: Jag tror det ♥

Vill du ha barn: Ja det vill jag.

Solar du ofta: Är det sol ute och jag är ledig så solar jag helt klart. Måste dock börja använda solskydd!

Är du bra på att laga mat: Helt okej, jag tycker det är jätteroligt att laga mat i alla fall.

Är du flygrädd: Nej, tycker det är mysigt att flyga.

Hur vig är du: Normalt vig tror jag.

Är du musikalisk?: Nej.

Vad dricker du helst när du är törstig: Mjölk.

Vilken är din favoritglass: Sandwich! Mjukglass eller kulglass är det gott det också.

Tror du på ett liv efter döden: Äh, det vetifan. Bryr mig inte så mycket heller så skiter i vilket. Jag lever nu, det är väl det viktigaste.

Tycker du om sushi: Absolut inte.

Vad äter du helst när du ser på film: Godis, chips&dippa, nötter eller glass :) Finns massa alternativ.

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.

Har du tandläkarskräck: Nej, det har jag nog inte.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgonmänniska.

Vilken ögonfärg har du: Blå.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Tror inte det.

Biter du på naglarna: Nej, men har gjort.

Röker du: Hell no!

Hur ofta tränar/motionerar du: Väldigt olika, allt från en gång i veckan till fem gånger i veckan.

Senaste låt du hörde: Jag minns inte.



Kommentarer
anna

du behövde ju ingen mer bikini din buse! haha. den ser fin ut iaf. dock har jag aldrig sytt in någon bikini förut, men vi kan ju se vad vi kan fixa till :P hehe. tack, ha en trevlig helg <3 vi ses när vi ska till tyrrrrrkiiaa!!!!!!!

2011-06-04 @ 22:20:20
URL: http://annaviktoriajohnsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0