Utklädnad & student

Jag har det verkligen sjukt tråkigt, borde gå ner och handla men orkar inte. Varför blir man så slö såfort man varit ledig ett tag? Sjukt jobbigt, orkar inte es gå ner till coop som ligger 100 meter bort.

Har suttit och kollat igenom alla studentbilder sedan vi tog studenten, kan inte fatta att det snart är tre år sedan, helt galet fort tiden har gått. Nu kommer ett bildregn från vår utklädnad och student, jag hade det så himla roligt ♥

Vi var, som ni ser, utklädda till clowner. Hittar ni mig?

 

Förlåt för många bilder men jag blev helt till mig när jag såg alla bilder från både utklädnad och student, det var verkligen en lyckad vecka. Nu ska jag gå ner och handla, haha. PUSS




Kommentarer
Sara

Härliga bilder :D Tre år sedan för mig också :)

2011-06-07 @ 21:31:47
URL: http://aamaziing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0