Aj lööv jo gomman!

Godmorgon!

Allt bra med er? Jag mår superbra. Gårdagen var väldigt trevlig och minst sagt rolig. Började med att käka mat, lasange fick det bli, med sallad och tsatziki på det.. Sedan tittade vi på Burlesque som är hur bra som helst, har ni inte sett den så se den! Efter filmen snicksnackade vi lite och väntade på att BB skulle börja, haha alltså det programmet. Nu är det andra gången Katerina får för sig att sticka, frågan är ju bara varför alla stoppar henne, dom flesta har ju nominerat henne? Jaja, I don't get it! Ut med packet istället, låt henne gå. Efter BB satt vi mest och pratade och funderade på om vi skulle se en andra film eller inte, vi satte på 127 hours men den såg sjukt tråkig ut.. Sedan kom hjärtat hem och tjejerna begav sig hemåt. Tack för en rolig kväll, jag eeelskar er mina gOmmor! haha!

Idag är det lördag, det enda jag vet att jag ska göra är att träna. Jag & Anna ska sticka på ett Box-pass, jag kommer dö! Men det är så värt det, det var ett tag sedan nu så idag kör vi. Kan behövas efter allt jag proppade i flabben igår. Efter gymmet får jag se vad som händer, inte sugen på att göra något speciellt, bara ta det lugnt med älskling min! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0