En riktig skit-semester..

Godmorgon!

Har varit vaken ett tag nu och plockat undan lite här hemma, Älskling fyller år idag och jag hoppas verkligen att hans present hinner komma, det gör den nog :) Från en sak till en annan, inatt drömde jag så sjukt skumma drömmar. Vi har ju bokat en resa till Turkiet och inatt drömde jag att vi var där. Kom fram och såg att det var värsta pundar/hor-stället vi kommit till, hotellet låg ca 20 minuter med bil från stan, det enda som fanns var en liten liten liten butik. Vi bodde uppe på en klippa, eller typ ett berg och när man kollade ner mot stranden så var den 50 cm bred och havets vågor var så stora att det inte fanns en chans att ligga där nere och sola, dessutom var havet colafärgat, uh! Inte nog med det så skulle jag in på toa, vi hade inga toaletter på rummet så man fick gå in i ett sånt äckling rum med två toaletter i, gick ner där själv och en sliskgubbe följde efter. Jag sprang ner och försökte låsa dörren till toan men det gick inte, gubbfan började dra av sitt skärp och smällde in dörren.. Han var på väg mot mig och jag lyckades sparka undan honom och springa ut.. När jag kommer ut är det helt tomt på hotellet, hittar en mobil och ringer Julia och säger att detta var fan den värsta semester jag varit med om, haha bara för att hon berättat om sin semester i Turkiet, haha, jag och mina skumma drömmar... men den var faktiskt läskig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0