Fältdag

Godmorgon!

Idag väntas en heldag på praktiken, ska bli roligt men är inte alls så sugen på att vara vaken nu, mina ögon vill bara stänga sig så jag sitter här så jag inte somnar. Idag går jag från 8 - 13:10 sen klockan två är det lärarmöte till klockan fyra. Hoppas dom pratar om något intressant så jag slipper sitta och gäspa hela tiden, hah! Efter praktiken sticker jag hem en snabbis för att ta mina träningskläder för att sedan köra ett Combat-pass, det ska bli nice. Hoppas bara mina ben klarar det, fyfan vad jag var död igår efter powersteppen, herre min jesus..
Det är ju redan onsdag dessutom, fan vad snabbt det går, jag hinner typ inte med.. Att vi snart gått i skolan i ett år är ju bara sjukt, jag började precis ju? Aja, det är skönt att det går snabbt, det är bevis på att vi har det roligt. Neeej, om jag skulle ta och klä på mig kanske, Puss&kram.

Jag saknar Kreta & värme!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0