Helg

Hej!

Fredag och äntligen helg. Just nu håller jag på med tvätten, städa och kollar lite tv, allt på samma gång. När jag är klar här hemma tänkte jag sticka och handla lite, kanske träna men jag är sjukt osugen. Ska jag skita i det idag igen? Har inte varit där sen i Söndags... snart en vecka sedan. Aja, får se hur jag känner när jag är klar med allt här hemma och har handlat. Ikväll kommer Chrilles föräldrar hit, idag bjuder vi på färskpasta, fläskfilé och Jensens sjukt goda sås, det blir mums på det. Tänkte baka något också men jag vet inte vad...

Imorgon SKA jag till gymmet, oavsett vad, jag ska dit! På kvällen ska jag & Älskling ut och äta :) Emma tipsade om Brooklyn och det verkar som att det är dit vi går, menyn såg god ut sen vill jag testa något nytt och inte gå till samma ställe alltid. Det finns föresten en restaurang nere i stan som vi gick förbi en dag som såg sjukt mysig ut, tråkigt bara att jag inte minns vad den hette. Den låg typ ovanför kullagatan, nästan vid gymgrossisten om jag inte minns fel. Aja, nu ska jag ner i tvättstugan igen. Puss & trevlig helg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0