present?

Tjabba tjena!

Skulle egentligen till gymmet och köra ett BodyPump-pass men jag missade bussen och sen skulle Chrille och Sören gå mot gymmet vid tjugo i nio och då hade jag inte hunnit i alla fall så jag skiter i det. Det är lika bra! Jag ska snart ner till stan och kanske till väla en runda, måste hitta present till hjärtat.. Får passa på idag då han ska hjälpa Sever att flytta. Jag hittade en sjukt snygg tröja men självklart var den slut, piss. Så nu måste jag ner till stan istället. Hoppas inte att det börjar regna bara, då blir jag en aning ledsen.

Vi har fortfarande inte besämt oss för vad vi ska hitta på med ikväll. Tror jag ska försöka hitta någon bra film (tips?) som vi kan titta på ikväll, Chrille ville ha hämtemat så jag får hitta på något gott till mig här hemma, vill inte ha utemat nu när jag kämpat hela veckan med att gå ner mina extra kilo ;) haha. Jag är en riktig viktpendlare, ena veckan är jag där jag vill vara andra veckan ligger jag 4 kilo plus, men så är det väl, sålänge jag håller mig inom dessa ramarna så överlever jag :) Nä, färdigpratat om det, ska se om nettskibell vill med till väla en sväng, om hon vaknat vill säga!

Provade alla mina shorts nu imorse och shit, jag passar ju inte ett enda par.. Mina favoritshort i rosa och vitt passar jag inte mer, jag kan ha dom men jag tappar dom, kan man ha skärp till shorts? haha Äh, nu ska jag inte tråka ut er mer, ringa nettan var det ju! PUss på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0