The beautiful pepole

Hej på er!

Äntligen fredag, inte för att veckan varit jobbig eller så men det var sjukt skönt med sovmorgon och att vara ledig idag. Jag tänkte ge mig själv en ledig dag från städandet här hemma så jag tar tag i det imorgon när Älskling ska hjälpa en vän att flytta. Igår var jag och passade flickorna, så himla söta och snälla. Louise ville att vi skulle bara kanelbullar när klockan var sex, jag tyckte det var lite sent att börja baka så nästa gång jag ska passa dom ska vi börja i tid så vi hinner baka, tur att jag är en riktig pysselnisse, älskar det. Igår klädde flickorna ut sig och vi tig en massa foto, de tyckte att vi skulle göra något roligt med fotona sen, funderar på om jag ska framkalla dem så vi kan göra något roligt, en tavla eller bara en massa klipp och klistra. Jag var där i tre timmar och tiden gick så snabbt, sen åkte jag hem till hjärtat och bara tog det lugnt.

Idag har jag inte gjort så mycket än, typ bara diskat och pluggat lite. Jag fick ett ryck och kände att det var dags att börja, tentan är ju om 2 veckor. Så nu har jag läst hela "Att bli sig sälv", kändes som om jag redan kunde det som stod i boken men det är inte fel med upprepning, så lär jag mig. Ska läsa igenom min sammanfattning från föreläsningarna också sen får det räcka för idag. Ska försöka hita något jag kan ge Chrille i födelsedagspresent, han fyller år på onsdag och jag har ingen aning om vad jag ska köpa. Först tänkte jag att vi skulle åka till köpenhamn och äta och sedan gå på bio men det är sååå tråkigt att åka den långa vägen hem sen på kvällen. Så jag tror att vi tar någon mysig middag i helsingborg istället, bara vi två :) & så får jag hitta en present till honom istället.. Nu ska jag börja jakten på presenten! Trevlig helg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0