Tjejkväll

Hej!

Äntligen fredag, veckan har gått snabbt men ändå inte. I vilket fall som helst så är det väldigt skönt. Igår åkte jag till en familj som har två små flickor som jag skulle passa för första gången, föräldrarna var hemma men jag var med barnen medan de lagade mat och var för sig själva. Mest för att jag inte träffat barnen innan heller, men det gick jättebra. Minstingen var så trött att hon somnade när hon satt hos mig, men när jag skulle lägga henne i sängen så vaknade hon.. hur som helst så gick det jättebra och de var väldigt trevliga. Idag har jag bara varit hemma och varit, städat lite, bakat lite kakor som fortfarande inte stelnat (eller a, chokladen har inte stelnat) och jag gjorde dem för snart två timmar sedan, vad är det för jävla choklad? Idag kommer lite tjejer från klassen hem till mig så ska vi ha en tjejkväll med film och mys. Jag vill se på BB så jag & Anna hoppas kunna övertala de andra tjejerna, det går nog :) Dom är inte så svåra :D Chrille ska iväg på killkväll med Sören & Kalle, roligt för dom :) Aja, nu ska jag lyssna på musik med mig själv och bara slappa, hämta tvätten om en stund och sedan är det snart dags att börja med maten. Trevlig fredag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0