Turkiet

Hej grabbar!

Sitter här i min ensamhet och lyssnar på musik och undrar varför jag är så envis. Spotify har funnits... ja jag vet inte hur länge och det är först nu jag börjat använda det. Det är ju skitbra, det mesta finns och det går snabbt att hitta :) Innan sa jag att det var skit och att jag hellre laddar ner, varför katja?

Aja, det var inte det jag skulle säga. Jag skulle ju berätta för er, mina 100 000 läsare (HAHA), att vi har bokat en resa i Juni! :D:D:D Detta året sticker vi till Turkiet, Jag&Chrille, Anna&Sören, Martin&Maria och svärisarna. Jag längtar, en vecka fylld med sol&bad och framför allt VÄRME! Uhja, låt dessa månader gå snabbt :)

Nu ska jag göra något annat, pusspåer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0