Impossible

Jag är helt slut idag, så trött att jag skulle kunna somna stående. Jag jobbade till halv fyra, tog buss och tåg hem. Lagade mat när jag kom hem och nu sitter jag här i soffan helt borta. Jag skulle kunna gå och lägga mig nu för att sova hela natten, ÅH skönt det hade varit. Jag & älskling ska titta på film sen har vi bestämt så jag får hålla mig uppe :) Imorgon ska jag vara vikare på förskolan, det är lite nervöst måste jag säga, men det ska nog gå bra, I think!

Texten jag skrev klart igår skickades in idag så nu får vi hoppas att det räcker till ett godkänt i alla fall.

Nu ska jag vila medans chrille tittar på "dom gula jävlarna", jag gillar inte Simpsons.

Puss&godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0