Lördag

Hej vänner!

Igår hade jag och hjärtat en mysfredag, bara jag och han. Vi tittade på två filmer, Mind hunters och Life as we know it. Båda var helt okej, kanske inte någon film man ser igen men de gick att kolla på. Idag har jag inte hunnit gör så mycket än, jag ville gå och träna men kände att jag fick ta en paus idag eftersom jag ska dit imorgon :) Affe & Sören är hemma hos oss och snart ska de små liven äta lite snask (pizza) sedan vet jag inte om de har lust att åka en runda till väla. Jag hade velat prova bikini på stadium, såg att de hade några fina där. Vet faktiskt inte riktigt vad som händer idag, jag ska kanske med en snabb runda till pernilla för att säga hej till gänget, får se hur det blir. Har laddat ner lite filmer så vi har att titta på ikväll om det inte händer något annat. Jag har i alla fall bestämt mig för att göra tacos fast med kyckling, vet inte vad det heter :) & sedan ska jag unna mig en sandwish och kanske något annat smaskigt. Trevlig lördag på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0