Min dag

Hej vänner!

Nu har jag gjort allt jag ska idag. Skrivit mer på min text som nästan är färdig, ska titta lite till på den imorgonkväll. Jag har gjort litteraturanalys med Anna & Emma, men vilken sjuk uppgift vi fått. Meningsskapande - var då? Jag har varit och tränat Combat som för övrigt var sjuuuuukt tråkigt idag, denna jävla instruktören kan ju absolut N A D A! Hon gör fel hela tiden och har så låg musik att jag hör folket ute på gymmet flåsa, för fan. Jag har lagat mat till mitt hjärta, det blev chili con carne med ris och tacochips, det gillade han :) Jag har gjort kyckling till mig så jag har till veckans jobbande. På tal om jobb så fick jag ett erbjudande om att vara vikarie på Villa Begonia på torsdag och jag tackade ja, jätteroligt. Jag har laddat ner nya avsnittet av DH & nyduschad som jag är ska jag titta på det nu. Så, det var min dag, spännande va? haha. Puss

En gul katt med vampyrtänder & en nalle som är hårig och grå - det finns verkligen meningslösa barnböcker!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0