New York!

Hej vänner!

Idag är jag hemma, är ledig från skolan. Har skrivit lite på en text som ska in nästa onsdag, borde skriva klart men nu känner jag inte alls för att skriva mer så jag skiter i det. Har legat lite på balkongen och solat, skööönt! Tyvärr så har vi tak över vår balkong vilket gör att man får sitta helt skumt, jag har i alla fall fått solat lite. Nu sitter jag och äter flingor, utan mjölk för den är slut. Aja, det får gå bra så, gott är det i alla fall.

Igår kom Sören hit på kvällen och vi bokade resa till NEW YORK! det är ju helt ofattbart, den 25 augusti sitter vi på planet som ska ta oss till the big city, kommer bli sjukt roligt. Men innan dess ska vi njuta av en vecka i Turkiet, njuta av att det är sommar i sverige och jobba lite så man får ihop lite slantar att shoppa för i NY!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0