Nytt i garderoben

Idag var jag vikarie på Villa Begonia och det gick väldigt bra, barnen vad så söta så och personalen var hur trevliga som helst. Jag trivdes väldigt bra där vilket är skönt eftersom jag förmodligen kommer att ha min praktik där sen, hoppas det :) Vi var ute med barnen ett bra tag, sedan kom glassbilen med glass till barnen och sedan var det mellanmål, mer lek och sedan slutade jag kvart över fem. Då åkte jag ner till stan för att titta en snabbis på H&M, jag hittade lite smått och gott, hade inte så mycket tid så det blev en snabb genomgång. Jag hittade i alla fall något som fick följa med hem. Klockan sju kom Chrilles föräldrar hit och då blev det mat. Nu sitter jag & hjärtat här med varsin dator och nördar oss lite innan det är sovdags, imorgon väntar ännu en jobbdag.

Sorry för dåliga bilder, tog dem snabbt med mobilen, inte den bästa kameran. En tunika, en klänning (som jag gick dit för att hitta i enfärgat som de självklart inte fått in än) och ett vitt linne - som är stort så det är mer som en klänning/tunika. Nu ska jag titta runt lite på nätet innan jag ska sova, godnatt vänner.



Kommentarer
Sara

Fina :)

2011-05-19 @ 22:53:48
URL: http://aamaziing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0