PowerStep

Hej igen!

Tänkte att jag skulle skriva lite här innan jag sätter igång och skriver lite mer på tentan. Jag har varit iväg och tränat med Anna, mycket skönt. Jag har hunnit äta och duscha så nu tänkte jag fortsätta lite på tentan, vet inte hur länge jag orkar det men sålänge jag känner att jag orkar och vill så ska jag skriva. Frågorna är lite kluriga så jag ska läsa dem NOGA så att jag inte svarar på fel saker, inte så roligt i så fall. Imorgon ska jag sitta hemma och skriva & kanske gå på ett BodyPump pass med Anna, vi får se hur skrivandet går, tentan kommer faktiskt i första hand just nu så därför ska jag fortsätta. Puss&Kram


Kommentarer
nettskibell

Ni e så duktiga mina små frön <3

2011-05-31 @ 22:58:03
URL: http://netskibell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0